Γιατί το κοτόπουλο συμπεριλαμβάνεται σε όλες τις δίαιτες;


Το κοτόπουλο είναι το πιο διαδομένο κρέας στις δίαιτες. Είναι νόστιμο, θρεπτικό, οικονομικό και μπορεί να μαγειρευτεί σε διάφορες παραλλαγές.

Το κοτόπουλο περιέχει όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σε καθημερινή βάση, όπως νιασίνη, φώσφορο, βιταμίνες Β6, Β12, D, ασβέστιο, σίδηρο και ψευδάργυρο. Είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας.

Το κοτόπουλο περιέχει και τα 9 πρωτεϊνικά αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός για καλή λειτουργία και δεν μπορεί να παράγει από μόνος του.

Το κοτόπουλο είναι το κρέας με τα λιγότερα λιπαρά. Τα 130 γρ. στήθος κοτόπουλου χωρίς πέτσα περιέχουν μόλις 2.9 γρ. λίπους , ενώ 100 γρ. μπούτι περιέχουν 7 γρ. λίπους.

Σε κάθε περίπτωση μην ξεχνάτε να αφαιρείτε την πέτσα, που αν και είναι νόστιμη, διπλασιάζει σχεδόν τις θερμίδες και αυξάνει την ποσότητα του λίπους και των κορεσμένων λιπαρών οξέων.

http://www.govastileto.gr

Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>